Klantenservice

Klantenservice

Retour

Hoe meld u een retour aan: 

Retourvoorwaarden

  • Artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
  • Artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • Artikelen moeten, indien mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd. Deze verpakkingen zijn speciaal voor de geleverde producten gekozen en zorgen voor een zo goed mogelijke bescherming tijdens verzending.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor de klant zelf.
  • Alleen standaard voorraad artikelen kunnen retour gestuurd worden.
  • Maatwerk en gesoldeerde goten kunnen niet retour, tenzij het een productiefout is.
  • Indien het product dusdanig beschadigd is of gebruikssporen bevat die verder gaan dan de benodigde handelingen om het product te produceren, ben je zelf aansprakelijk. 
  • Wanneer u besluit om één of meerdere producten van de bestelling te houden, krijgt u enkel uw geld terug voor de geretourneerde producten. Niet voor de verzendkosten.

Hoe te retourneren

  • Vul onderstaand retourformulier in. 
  • Verpak het product, indien mogelijk, in de originele verpakking.
  • Voeg de originele afleverbon toe aan de retourzending.
  • Stuur het pakket naar ons retouradres: Praamstraat 70, 8102 HN Raalte.

Het ruilen van artikelen

  • Stuur de artikelen die u wilt ruilen terug naar het retouradres. Hiervan krijgt u zo snel mogelijk een credit.
  • Bestel de producten opnieuw via de webshop.

Terugbetaling

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren over de status van uw terugbetaling. Als uw retour wordt goedgekeurd, ontvangt u binnen 14 ­dagen uw geld terug.

Retourformulier

Klantenservice

Schade

Hoe schade te melden:

Mocht u een beschadigd product ontvangen, dan verzoeken wij u dit binnen 1 dag na ontvangst te melden.

  • Is er bij aflevering schade? Laat een notitie maken op de aflever bon van de transporteur. Wanneer dit niet gedaan is kunnen wij eventuele kosten niet verhalen op de transporteur.
  • Blijken er producten na het uitpakken beschadigd? Wanneer er geen notitie is gemaakt bij ontvangst bij de transporteur, valt dit onder eigen verantwoordelijkheid.
  • Vul het schadeformulier hieronder in.
  • Voeg foto’s toe van de schade aan het product en de verpakking.
Verwerking van de schadeclaim
Zodra we uw schademelding hebben ontvangen, nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken. Afhankelijk van de situatie zullen wij zorgen voor een vervangend product of een terugbetaling.