Klantenservice
Retour
Hoe meld u een retour aan:
Retourvoorwaarden
- Artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
- Artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- Artikelen moeten, indien mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd. Deze verpakkingen zijn speciaal voor de geleverde producten gekozen en zorgen voor een zo goed mogelijke bescherming tijdens verzending.
- De kosten voor het retourneren zijn voor de klant zelf.
- Alleen standaard voorraad artikelen kunnen retour gestuurd worden.
- Maatwerk en gesoldeerde goten kunnen niet retour, tenzij het een productiefout is.
- Indien het product dusdanig beschadigd is of gebruikssporen bevat die verder gaan dan de benodigde handelingen om het product te produceren, ben je zelf aansprakelijk.
- Wanneer u besluit om één of meerdere producten van de bestelling te houden, krijgt u enkel uw geld terug voor de geretourneerde producten. Niet voor de verzendkosten.
Hoe te retourneren
- Vul onderstaand retourformulier in.
- Verpak het product, indien mogelijk, in de originele verpakking.
- Voeg de originele afleverbon toe aan de retourzending.
- Stuur het pakket naar ons retouradres: Praamstraat 70, 8102 HN Raalte.
Het ruilen van artikelen
- Stuur de artikelen die u wilt ruilen terug naar het retouradres. Hiervan krijgt u zo snel mogelijk een credit.
- Bestel de producten opnieuw via de webshop.
Terugbetaling
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren over de status van uw terugbetaling. Als uw retour wordt goedgekeurd, ontvangt u binnen 14 dagen uw geld terug.
Retourformulier
- Praamstraat 70
- 8102 HN, Raalte
- Ma - Vr / 7:30 - 17:00 uur
- +31 572 357 422
- verkoop@frerikswerken.nl
Klantenservice
Schade
Hoe schade te melden:
Mocht u een beschadigd product ontvangen, dan verzoeken wij u dit binnen 1 dag na ontvangst te melden.
- Is er bij aflevering schade? Laat een notitie maken op de aflever bon van de transporteur. Wanneer dit niet gedaan is kunnen wij eventuele kosten niet verhalen op de transporteur.
- Blijken er producten na het uitpakken beschadigd? Wanneer er geen notitie is gemaakt bij ontvangst bij de transporteur, valt dit onder eigen verantwoordelijkheid.
- Vul het schadeformulier hieronder in.
- Voeg foto’s toe van de schade aan het product en de verpakking.
Verwerking van de schadeclaim
Zodra we uw schademelding hebben ontvangen, nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken. Afhankelijk van de situatie zullen wij zorgen voor een vervangend product of een terugbetaling.